Ad 1
Tak jak napisał rkb nieszczelności w układzie dolotowym lub uszkodzony zawór DV.
Ja u siebie mam ten komunikat raz częsciej raz żadziej.
Zawory DV wymieniałem już dwa. Pierwszy faktycznie był uszkodzony. Drugi i teraz trzeci wyglądają na sprawne.
Ponieważ auto śmiga jak należy i pompuje turbo zadane ciśnienie to wydaje mi się, że szczelność jest. Nie słychać też jakiś świstów spod maski.
Ktoś kiedyś mi powiedział, że często lekko odłamują się króćce od intercoolera, ale ten jest tak zamaskowany, że ich nie widać a i mi się nie chcieło teg sprawdzać.
Przejedź się z kolegą z podłączonym VAGie i zmonitoruj blok 115. Pozycja 3 to żądane ciśnienie po turbinie, pozycja 4 to aktualne ciśnienie po turbinie. Jeżeli na powiedzmy 4 biegu przy prędkości 50km/h depniesz do oporu w gaz powinieneś mieć na 3 pozycji przy seryjnym silniku około 1600 (czyli 1000 ciśnienie atmosferyczne i 600 doładowania) Sprawdź, czy pozycja 4 pokazuje podobną wartość.
EPC ani kontrolka silnika się przy tym błędzie niezapala (przynajmniej umnie)
Tak jak napisał rkb nieszczelności w układzie dolotowym lub uszkodzony zawór DV.
Ja u siebie mam ten komunikat raz częsciej raz żadziej.
Zawory DV wymieniałem już dwa. Pierwszy faktycznie był uszkodzony. Drugi i teraz trzeci wyglądają na sprawne.
Ponieważ auto śmiga jak należy i pompuje turbo zadane ciśnienie to wydaje mi się, że szczelność jest. Nie słychać też jakiś świstów spod maski.
Ktoś kiedyś mi powiedział, że często lekko odłamują się króćce od intercoolera, ale ten jest tak zamaskowany, że ich nie widać a i mi się nie chcieło teg sprawdzać.
Przejedź się z kolegą z podłączonym VAGie i zmonitoruj blok 115. Pozycja 3 to żądane ciśnienie po turbinie, pozycja 4 to aktualne ciśnienie po turbinie. Jeżeli na powiedzmy 4 biegu przy prędkości 50km/h depniesz do oporu w gaz powinieneś mieć na 3 pozycji przy seryjnym silniku około 1600 (czyli 1000 ciśnienie atmosferyczne i 600 doładowania) Sprawdź, czy pozycja 4 pokazuje podobną wartość.
EPC ani kontrolka silnika się przy tym błędzie niezapala (przynajmniej umnie)
Komentarz